miercuri, 24 octombrie 2007

In mine..


Ce-i al meu e pus deoparte. Trebuie doar sa am suficienta rabdare. Si sa sper! Timpul nu trebuie sa-mi risipeasca si ultima farama de sperantza. Stiu ca voi fi bine! Nu voi lasa lacrimile sa-mi curga in voie pe obraz, cand ma voi gandi al tine.Imi voi lua in bratze ursuletul de plus si-l voi tine strans. Doar in el am incredere. Mi-a fost mereu fidel. Doar el imi stie tainele Nu ma va lasa la greu.. Il voi tine strans si-i voi sopti duiuos povestea mea, iar el va stii sa ma aline.


Doar asa voi putea sa-ti zambesc nepasatoare. Sa creionez din nou acel zambet care te scotea din sarite de fiecare data. Pe tine, cel din poza care ma privesti atent si a carui prezenta inca o simt . Iti voi mai spune doar: voi trece peste! si iar voi zambi amar..


Am mai trecut prin multe pana acum! Am strans din dinti, am zis pot, si-am reusit. Am avut mereu increderea si ursul alaturi. . Am stiu mereu ca dupa furtuna apare intotdeauna soarele, ca maine va fi mai bine. Am avut mereu in ce sa cred: in MINE! si a mers

Niciun comentariu: